2010. január 20., szerda

Emmus világgá megy...



Hát igen, van úgy, hogy egy majdnem hároméves úgy gondolja, hogy itt az ideje az önálló életnek! Ma rendrakás közben találtam meg a hátizsákját, amiben szépen össze voltak pakolva a legfontosabb dolgok.
Nos, lássuk mire van feltétlenül szüksége mai korunk háromévesének:

- 1 db csini ruha
- 1 db pörgős szoknya
- 1 db plüss macska
- 100 db papírzsepi

Jót derültem ezen az összeállításon és belecsempésztem egy játéktelefont is, hogyha éhes lesz, vagy hiányzunk Neki, fel tudjon minket hívni. : )

6 megjegyzés:

  1. Ez jó!!!! :-) Magától pakolta össze? Nekem is berakta volna az egyik lányom tuti a pörgős szoknyát és a kopogós cipőt. :-)Úgy néz ki ez a 3 évesek örök egyik kedvence :-) Jaj de bírtam én is őket ebben a korszakban. Amikor olyan kis okosak és egyéniségek kezdenek lenni.

    VálaszTörlés
  2. Próbálok Neked válaszolni, de Emmus, mintha tudná, hogy Róla van szó, dumál hozzám :) .
    Elmondanám, hogy néz most ki:
    rugdalozós pizsi, rajta rózsaszín balettszoknya, válltáska, baba a kézben, 3 számmal nagyobb kopogós cipő! NAGYON ÉDI!!!
    És most legalább nem hisztizik : )!

    VálaszTörlés
  3. Már csak ilyenek a lányok!!!! Engem valamelyik nap megkért a lányom, hogy PÖRÖGJEK a szoknyámban reggel 3/4 8-kor, indulás előtt, kabát-sapka-sál-csizma felvét előtt, alatt közben!!! Meg akarta nézni, hogy az én szoknyám is pörög-e. És mit csinál ilyenkor egy anyuka???? Pörögtem....

    VálaszTörlés
  4. Hát elképzeltem Zsuzsi... : )! Jó lehetett így reggel indulás előtt... : )

    VálaszTörlés
  5. Hú emlékszem nálunk is volt ilyen anno!De fiú lévén mackó, takaró és zseblámpa volt nála!

    VálaszTörlés
  6. De milyen előrelátó!! Ő már az estékre is gondolt, hogy zseblámpát is csomagolt be magának, sőt takarót, ha fázna ... : )

    VálaszTörlés