2010. január 23., szombat

Hasznos lehet Nektek is... !


Egy barátnőmtől (aki gyógyszertárban dolgozik) kaptam egy kis füzetet a Schlüssler sóterápiáról. Nagyon érdekes, nem tudom, hallottatok-e róla, arcdiagnosztikával meg tudják állapítani, hogy milyen fontos ásványi anyag hiányzik a szervezetünkből. Magyarul, Rád néznek és megmondják. Sőt, a füzetkében vannak képek is, tehát Te magad is meg tudod állapítani (valószínűleg).
Én úgy láttam ( a szemem alatt lévő karikák barnás-feketés árnyalatából - na, ki ismer magára : ) ?), hogy vashiányom van - ez érthetővé tette, hogy túl fáradékony vagyok mostanában. Vettem is azon nyomban (mondván, rosszat nem csinálhatok vele), és jelentem 1 hete szedem és már sokkal jobban érzem magam, már a lépcsőn is fel tudok menni anélkül, hogy kifulladnék : ) .

Remélem, találtok hasznos információkat az alábbi oldalakon:

Itt 
... és még valami

9 megjegyzés:

  1. Ez bizony érdekes! Már annyi mindenhol olvastam sóterápiákról.És biztos hogy hasznos. Megnézem én is, bár én most igen rossz képet mutatok, most gyógyultam ki egy jó kis influenzából, még mindig nem vagyok az igazi.... Kerülöm is a tükörbe nézést :-)))
    Öregedtem vagy 5 évet :-))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,ezt én is áttanulmányozom!

    VálaszTörlés
  3. Pepi, sajnálom, remélem már jobban vagy! Viszont akkor jó lenne Neked valamilyen bélflóra helyreállító, pl. Lacto Seven vagy Normaflore, hogy egy ilyen nagy betegség után teljesen helyreállítsd a rendet! Ez nem a hagyomás értelemben vett sóterápia (sóbarlang,...), hanem a nélkülözhetetlen ásványi sók terápiája. Az ajánlott oldalakon (közben talán már meg is néztétek), részletesen le van írva minden.

    Mammka: remélem, találsz hasznos információkat!

    VálaszTörlés
  4. Elképzelhető, hogy én is áttanulmányozom, de mivel én nagy hipochonder "hírében állok" hát... nem is tudom!Én esküszöm a friss citromra és a mézre /Tea/télen-nyáron folyamatosan és a megfelelő gyógyfüvekre! És persze jó lenne kicsit többet aludni...!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem érdemes lenne megnézned : ). Az a lényeg, hogy ez egy jó módszer arra, hogy Te magad is megállapíthasd, ha valamelyik fontos ásványi anyagból (kálcium, vas...) kevesebbet juttatsz be a szervezetedbe, ezekkel a homeopátáiás szerekkel pótolhatod. Azért merem ajánlani, mert nekem tényleg használt a vas, az első három nap után már éreztem a hatását (pl. régebben, amikor reggel felkeltem, mindig úgy éreztem magam, mint akit "agyonvertek", kb. délután 3-ra sikerült összeraknom magam, most viszont már reggel magamnál vagyok, még ha éjszaka nem is hagynak aludni ... : ) ). Különben én is esküszöm a gyógyfüvekre és a citromra!

    VálaszTörlés
  6. Ok,meggyőztél és áttanulmányozom mert alapvetően nagyon érdekel a téma!Én is hasonló "problémáktól" szenvedek!Remélem hamarosan újúlt erőre kapok!

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy meggyőztelek : )! Ne halogasd, én ha ezt tudom, már rég vettem volna, remélem, Neked is jó lesz! 1.400,- Ft egy üvegcse , 20 gramm gyógyszer (kb. 50 szem lehet benne), én éhgyomorra veszek be kettőt (el kell szopogatni), utána már úgyis elfelejteném... : )

    VálaszTörlés
  8. Rendben,beszerzem és kipróbálom.Baj nyilván nem lehet belőle hiszen egy nőnek pláne sok vasra van szüksége!

    VálaszTörlés
  9. Én is így voltam, hogy rosszat biztos nem teszek vele és látod, azt mondhatom, sokkal jobban lettem! De ha gyógyszertárban jársz, szerintem kérj is egy ilyen tájékoztató füzetet (Dr. Schüssler) és ne zavarjon meg, hogy kismamáknak adták ki, ugyanúgy jó másoknak is : )!

    VálaszTörlés