2010. január 28., csütörtök

Egy kis bemutatkozás...

Kata barátnőmmel együtt vezetjük az Arany Virágcserép Alkotóműhelyet Gödöllőn, ahol többek között díszítő festést tanítok, de tartunk gyerekeknek több témában kézműves foglalkozásokat is.  Nagyon örülünk, mert az utóbbi napokban sikerült bővíteni alkotó csapatunkat tehetséges emberekkel. A műhely blogján mindannyian bemutatkozunk majd és mint úttörő, az első bemutatkozást már meg is írtam, itt olvashatjátok.

A díszítő festés tanfolyam kedvcsináló képei közül az egyik  : )

7 megjegyzés:

  1. Nekem is pár évig a kézművesség volt az életem. Imádtam.... De hosszú távon sajnos nem jött össze hogy meg is tudjak élni belőle. Kívánom, hogy Nektek sikerüljön, és legyen sikeres az alkotóműhelyetek. Úgyhogy Hajrá lányok!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a biztatást, az jól jön! Reméljük, hogy sikeres lesz a műhely!

    VálaszTörlés
  3. Te mivel foglalkoztál anno, Gabi?

    VálaszTörlés
  4. Én évekig díszüvegeztem. Tiffany üvegként ismert inkább. Ami nagy örömöm, hogy több lakásban őrzik a munkáimat és vigyáznak rájuk. Készítettem ajtókat, ablakokat, bútorüvegeket,képeket és apróságokat is.

    VálaszTörlés
  5. Gondolom, akkor a Ti lakásotokban is van egy pár ezekből a szépségekből : )!

    VálaszTörlés
  6. Jaj, már megint egy újabb szépség!Olyan csodálatosak a virágaid...!Én is sok sikert kívánok Nektek és lelkes tanulókat!
    A Tiffany csodákért én is odavagyok!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Timi, jól esik a biztatásod!!!! És külön örülök, hogy a virágaim is ennyire tetszenek Neked!

    VálaszTörlés