2010. február 7., vasárnap

Kreatív díj Bolyettől

Először is szeretném megköszönni Timitől a kapott kreatív díjat, nagyon örültem neki, hogy gondolt Rám!

Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Szeretném én is továbbadni, bár mivel hasonló az olvasótáborunk, sokan vannak, akiknek Timi is elküldte ezt a díjat, sőt én Neki is elküldeném, úgyhogy ezen még gondolkodnom kell, bár nem szeretném megszakítani ezt a láncot.

Hát akkor csapjunk a közepébe, a hét dolog rólam:

1. Lényegretörő vagyok, nem szeretem az egy helyben toporgást, megőrülök tőle.
2. Élvezem a második gyerekkoromat és az új életemet azóta, mióta megszülettek a gyerekeim.
3. Könnyen ismerkedem, de barátság már nehezebben alakul ki, az több idő nálam.
4. Szeretem a kertünket, kikapcsol, ha kint lehetek és bíbelődhetek kint.
5. Az állandóságon belül szeretem a változatosságot, pl. ha lehetne, félévente átrendezném a lakást.
6. Sajnos bele szoktam dumálni mások dolgaiba, de már egész jól alakulok, már csak akkor csinálom, ha kérdeznek.
7. Maximalista vagyok, ami tulajdonképpen jó, mert előreviszi az embert, de néha fárasztó a saját magam és a környezetem számára is.

+ 1: Fejet hajtok a profik előtt.

3 megjegyzés:

  1. Én vagyok itt először!?Már nagyon vártalak, kezdtem kicsit izgulni!Nagyon határozottan és frappánsan összeszedted a 7 pontodat.Hú, ez igen!Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi!!! Előkerültem, hétvégén elutaztunk, úgyhogy volt egy kis fáziskésésem! Én is köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia Gabi!Van még egy díj amit Neked /is /szánok!Légyszi vedd át..!

    VálaszTörlés